JVLMA e-studijas
Skip available courses
Available courses
- Teacher: Anastasija Gridjuško
- Teacher: Ance Kristāla
- Teacher: Isabelle Genevieve Emilienne Martin
- Teacher: Anna Rudzīte
- Teacher: Anna Rudzīte
- Teacher: Jānis Kudiņš
- Teacher: Kristiāna Vaickovska
- Teacher: Ieva Vīvere
Kursa mērķis ir iegūt padziļinātas zināšanas un attīstīt pētnieciskas analīzes prasmes par attīstības procesiem, kontekstiem, personībām un jaunrades rezultātiem klasisko (akadēmisko) žanru mūzikas vēsturē Latvijā.
- Teacher: Kristiāna Vaickovska
- Teacher: Anastasija Gridjuško
- Teacher: Agnese Logina
3. semestra studentiem (II kurss rudens semestris)
- Teacher: Kristīne Cīrule
- Teacher: Līva Grīnberga
1. semestra studentiem (I kurss rudens semestris)
- Teacher: Līva Grīnberga
2. semestra studentiem (I kurss pavasara semestris)
- Teacher: Līva Grīnberga
1. semestra studentiem (I kurss rudens semestris)
- Teacher: Līva Grīnberga
5. semestra studentiem (III kurss rudens semestris)
- Teacher: Līva Grīnberga
4. semestra studentiem (II kurss pavasara semestris)
3. semestra studentiem (II kurss rudens semestris)
- Teacher: Līva Grīnberga
2. semestra studentiem (I kurss pavasara semestris)
1. semestra studentiem (I kurss rudens semestris)
- Teacher: Līva Grīnberga
MakZBB15 Rietumu klasiskās mūzikas vēsture II, no 2024. rudens 3 KP kurss
- Teacher: Krists Auznieks
- Teacher: Krists Auznieks
Studiju kurss izstrādāts Eiropas Sociālā fonda projekta "Labas pārvaldības nodrošināšana Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijā" Nr.8.2.3.0./18/A/013 projekta ietvaros
- Teacher: Edgars Vītols
- Teacher: Krists Auznieks
- Teacher: Ilze Vilde
- Teacher: Baiba Jaunslaviete
- Teacher: Valdis Bernhofs
- Teacher: Liene Glāzere
Vieta aktuālās informācijas apkopošanai un apmaiņai starp Kompozīcijas programmas studentiem, katedras vadītāju un Studiju programmu direkciju.
- Teacher: Ēriks Ešenvalds
- Teacher: Elīna Šmaukstele
- Teacher: Valdis Bernhofs
- Teacher: Inga Bērziņa
- Teacher: Tālis Gžibovskis
- Teacher: Toms Ostrovskis
- Teacher: Elīna Šmaukstele
- Teacher: Indriķis Veitners
Iestājpārbaudījuma Mūzikas teorija un analīze uzdevumu paraugi
Apakšprogramma Skaņu režija
- Teacher: Valdis Bernhofs
Iestājpārbaudījuma Mūzikas teorija un analīze uzdevumu paraugi
Apakšprogramma Akadēmiskā mūzika (Vokālā mūzika)
Mūzikas, teātra mākslas, dejas, vizuālās mākslas skolotājs (profesionālā bakalaura studiju programma)
Akadēmiskās dziedāšanas skolotājs
- Teacher: Valdis Bernhofs
Iestājpārbaudījuma Mūzikas teorija un analīze uzdevumu paraugi
Apakšprogramma Akadēmiskā mūzika
(instrumentālā mūzika, specializācijas Klavierspēle, Ērģeļspēle, Akordeona spēle, Vijoļspēle, Alta spēle, Kontrabasa spēle, Arfas spēle, Kokles spēle, Ģitāras spēle, Pūšaminstrumentu spēle, Sitaminstrumentu spēle)
Apakšprogramma Senā mūzika
Vēsturiskā instrumenta spēle un Vokālā mūzika
Apakšprogramma Diriģēšana
Kora diriģēšana, Simfoniskā orķestra diriģēšana, Pūtēju orķestra diriģēšana
Apakšprogramma Kompozīcija
Apakšprogramma Muzikoloģija
Mūzikas vēsture, teorija un žurnālistika
Etnomuzikoloģija
Mūzikas, dejas un mākslas profesionālās ievirzes un interešu izglītības skolotājs (īsā cikla profesionālās augstākās izglītības programma)
Mūzikas skolotājs (visas specializācijas)
Mūzikas, teātra mākslas, dejas, vizuālās mākslas skolotājs (profesionālā bakalaura studiju programma)
Skolotājs mūzikā un kultūras studijās (visas specializācijas, izņemot populārās un džeza mūzikas skolotājs-džeza instrumentu spēles skolotājs, džeza mūzikas dziedāšanas skolotājs; akadēmiskās dziedāšanas skolotājs)
- Teacher: Valdis Bernhofs
Sagatavots projekta “Labas pārvaldības nodrošināšana Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijā” nr. 8.2.3.0/18/A/013 ietvaros
- Teacher: Jana Janišauska
- Teacher: Dace Medne
Kurss iepazīstina ar vispārīgiem baroka laikmeta mūzikas atskaņošanas principiem, raugoties no vēsturiski informētas atskaņošanas prakses pozīcijām. Studējošais iegūst zināšanas par baroka mūzikas stilistiku raksturojošiem aspektiem, tos saistot ar zināšanām par Eiropas un pasaules zemju vēsturi, kultūru, mākslu, filosofiju, mitoloģiju, estētiku, attiecīgi izprotot atšķirības un arī līdzības starp dažādu laikmetu un reģionu ietekmējošiem faktoriem, fenomeniem.
- Teacher: Ansis Bētiņš
- Teacher: Anastasija Gridjuško
- Teacher: Dace Medne
- Teacher: Jānis Petraškevičs
- Teacher: Gundega Šmite
Studiju kurss izstrādāts Eiropas Sociālā fonda projekta "Labas pārvaldības nodrošināšana Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijā" Nr.8.2.3.0./18/A/013 projekta ietvaros
- Teacher: Anastasija Gridjuško
- Teacher: Zane Grigoroviča
- Teacher: Ance Kristāla
- Teacher: Marta Valdmane
- Teacher: Maija Kokare
- Teacher: Dace Medne
- Teacher: Ilze Vilde
- Teacher: Edgars Vītols
- Teacher: Maija Kokare
Elektroakustiskās mūzikas kursu apgūst kompozīcijas nodaļas studenti 6. un 7. studiju semestrī
- Teacher: Ingus Vidiņš
- Teacher: Andris Vecumnieks
Studiju kursa Harmonija satura mērķis ir nostiprināt priekšstatu un zināšanas par harmoniju kā mūzikas valodas svarīgu un nozīmīgu daļu, balstoties uz Antīkās kultūras, viduslaiku kultūras un Eiropas kultūrvēstures Jaunā laika (no renesanses līdz 21. gadsimtam) mūzikas mākslas mantojumu un tradīcijām
- Teacher: Elīna Karaseva
- Teacher: Krists Auznieks
- Teacher: Anastasija Gridjuško
- Teacher: Andris Vecumnieks
Studiju kurss sniedz zināšanas taustiņinstrumentu spēles metodikas inovācijās profesionālā maģistra studiju programmas Mūzika trešā semestra studējošajiem.
- Teacher: Toms Ostrovskis
- Teacher: Andris Vecumnieks
- Teacher: Valdis Bernhofs
- Teacher: Elīna Šmaukstele
- Teacher: Sandra Vītola
Klasiskās improvizācijas profesors Džons Mortensens
(klavieres, ASV) - lekcija, meistarklase, JVLMA studējošo koncerts un
profesora koncerts LMT kamerzālē (17.04.2018.).
Profesors
Džons Mortensens ir viens no vadošajiem speciālistiem klasiskās
improvizācijas jomā. Viņš regulāri ar koncertiem un meistarklasēm
viesojas ASV un Eiropas koledžās un universitātēs, sniedzot arī
apjomīgus improvizāciju koncertus 18. un 19. gadsimta mūzikas stilos.
Drīzumā "Oxford University Press" laidīs klajā viņa grāmatu par klasisko
improvizāciju.
Lekcijā JVLMA Džons Mortensens velta uzmanību
trijiem jautājumiem - kādēļ gandrīz visi 18. gadsimta
taustiņinstrumentālisti bija izcili improvizatori, kādēļ improvizācija
pazudusi no 20. gadsimta mūzikas izglītības programmām, kā mūsdienu
studenti var apgūt klasiskos improvizācijas stilus - skaistus un
tonālus, nevis mehāniskus un atonālus. Koncertā profesors uz vietas
improvizē 18. gadsimta stilos, veidojot tādas formas kā tokātu, čakonu,
franču uvertīru un fūgu. Visa koncertā dzirdamā mūzika ir radīta uz
vietas, klausītāju priekšā un neviens no skaņdarbiem nav iepriekš
sagatavots.
Kora darba metodika (4. semestris)
Studiju kurss paredzēts profesionālā un akadēmiskā maģistra studiju programmu 1. semestra studējošajiem.
- Teacher: Anastasija Gridjuško
- Teacher: Ance Kristāla
- Teacher: Anastasija Gridjuško
- Teacher: Anda Vaičekone
Latviešu mūzikas vēsture
- Teacher: Jānis Kudiņš
- Teacher: Jana Lāce
- Teacher: Anastasija Gridjuško
- Teacher: Zane Grigoroviča
- Teacher: Sandra Vītola
Studiju kurss izstrādāts Eiropas Sociālā fonda projekta "Labas pārvaldības nodrošināšana Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijā" Nr.8.2.3.0./18/A/013 projekta ietvaros
- Teacher: Anastasija Gridjuško
- Teacher: Kristīne Tjarve
Mūsdienu kompozīcijas tehnikas
Mūzikas forma (5. semestris)
- Teacher: Baiba Jaunslaviete
Mūzikas mācīšanas metodikas kurss ietver mūzikas mācīšanas pamatnostādnes, principus, darba formas, metodes, paņēmienus un radošus uzdevumus
- Teacher: Irēna Nelsone
- Teacher: Ilze Vilde
- Teacher: Valdis Bernhofs
- Teacher: Jachin Edward Pousson
Mūzikas teorija un analīze
Mūzikas teorija un analīze
Mūzikas teorija un analīze